Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La formació ha organitzat més de 80 actes electorals arreu de les Illes
Dia 17 de maig, dimecres de la setmana que ve, el president del govern espanyol i secretari general del Partit Socialista, Pedro Sánchez, assistirà a l’acte central de campanya electoral de la formació que tindrà lloc a Mallorca. Els socialistes donaran el sus a la campanya de forma simbòlica aquest dijous capvespre a la seu del carrer Miracle, a Palma.
El PSIB-PSOE ha organitzat més de 80 actes arreu de les Balears que comptaran amb la presència de cinc ministres. El primer a venir serà el ministre de Cultura, Miquel Iceta, el 10 de maig. El 13 de maig serà el torn de la vicepresidenta primera i ministra d’Assumptes Econòmics, Nadia Calviño. La titular d’Hisenda, María Jesús Montero, també viatjarà a Mallorca, tot i que encara no s’ha tancat la data. A més, a Eivissa hi anirà la ministra de Transports, Raquel Sánchez; i a Menorca, la vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, Teresa Ribera.
El coordinador de la campanya electoral, Cosme Bonet, ha explicat que el PSIB presenta 62 candidatures municipals, als consells insulars i al Parlament, entre les quals la coalició de Formentera. Bonet s’ha mostrat confiat que revalidaran la victòria perquè, diu: “Es pot dir amb el cap ben alt i amb les dades a la mà, que el PSIB és el partit que més s’assembla i representa el conjunt de la ciutadania de Balears”.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície