Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

No ha fet esment a les Illes, tot i que a Lloseta també està previst posar en funcionament una gran planta d'hidrogen
El president del Govern de l’Estat, Pedro Sánchez, ha destacat aquest dissabte que tant Espanya com Portugal seran d’aquí a poc grans potències exportadores d’energia, en concret d’hidrogen verd.
Sánchez ha fet aquestes declaracions compartint escenari amb el president portuguès, Antonio Costa, durant la cimera de la Internacional Socialista, organisme del qual és, des d’ara, el nou president. Succeeix en el càrrec el grec Yorgos Papandreu.
El president espanyol ha assegurat que l’hidrogen verd és una gran oportunitat per a la Península Ibèrica. No ha fet esment a les Illes, tot i que a Lloseta també està previst posar en funcionament una gran planta d’hidrogen.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella