La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Pedro Sánchez no vol que els barons territorials entrin a la seva executiva. El nou secretari general ha dit que la nova direcció del PSOE canviarà tant en composició com en estructura. I, tot i que donarà suport als set presidents socialistes autonòmics, els barons territorials no hi tendran cabuda.
D’altra banda, José Luis Ábalos serà el portaveu provisional del PSOE al Congrés dels Diputats, en espera que se celebri el Congrés federal, els pròxims 17 i 18 de juny. Dijous, Pedro Sánchez serà proclamat oficialment nou secretari general del PSOE.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura