Pedro Sánchez ha tornat a demanar aquest dimarts la col·laboració de Ciutadans i de Podem per aconseguir desallotjar al PP del govern espanyol.
El secretari general dels socialistes ha dit que s’esforçarà per aconseguir un enteniment amb aquestes dues forces. Aquest és el missatge que ha traslladat Sánchez als diputats i senadors socialistes en la primera reunió celebrada aquest dimarts del grup parlamentari després del congrés federal del partit d’aquest cap de setmana.
Sánchez ha reiterat que el seu únic competidor és el Partit Popular, a qui ha demanat decència.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros