50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
La presidenta de la Comissió Europea ha volgut valorar la feina de repatriació que està fent Espanya
La base aèria de Torrejón de Ardoz ja acull més de 160 afganesos repatriats. Els primers van arribar a Madrid el passat dijous amb 53 persones a bord. Anit en van arribar 110 més. Pedro Sánchez ha visitat avui migdia les instal·lacions on estan ubicant els ciutadans evacuats, per mostrar-los el seu suport i garantir-ne les condicions. El president del Govern ha estat acompanyat d’Úrsula Von der Leyen, presidenta de la Comissió Europea. També del president del Consell Europeu que han volgut valorar la feina de repatriació que està fent Espanya.
Sánchez ha fet èmfasi en què l’Afganistan no és un país aliè a Espanya i ha posat en valor la feina feta al territori els darrers 20 anys.
Tots els evacuats romanen ara a les instal·lacions habilitades a Torrejón. També els realitzen proves de la Covid-19. Entre els repatriats hi ha famílies, molts de nins i qualque esportista.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
La víctima mortal és un home de devers 65 anys, segons ha informat el SAMU061
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari