Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Govern central ha hagut de tirar d'un préstec del Tresor per garantir les prestacions
/EFE
35El PSOE proposa pagar les pensions amb dos impostos a l’activitat bancària. És la proposta que ha llençat el líder socialista, Pedro Sánchez, en un berenar informatiu a Madrid en el qual ha participat la presidenta Francina Armengol.
Serien dos impostos: un que gravaria les transaccions financeres i un altre que s’aplicaria al sector bancari, al qual -ha recordat Sánchez– l’Estat va rescatar amb doblers públics durant els pitjors anys de la crisi econòmica. Per això, el socialista manté que els bancs han de retornar ara aquest esforç contribuint al manteniment del sistema públic de pensions. Segons els seus càlculs, amb aquest segon tribut es recaptarien entre 800 i 1.000 milions d’euros.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui