Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Hotelers, restauradors i comerciants asseguren que enguany tornen a tenir beneficis
Peguera es caracteritza per acollir turisme familiar i de gent gran. Aquest mes d’agost, la planta hotelera d’aquesta zona madura de Calvià superarà el 90% d’ocupació. Una xifra que també esperen aconseguir el mes de setembre, d’acord amb les declaracions a IB3 Notícies d’Antoni Mayol, president de l’Associació Hotelera de Peguera i Cala Fornells. En canvi, el mes d’octubre encara no el tenen ple: “Esperam, de moment, entre un 40% i un 60% d’ocupació a l’octubre, depenent de l’establiment”, explica Mayol.
Pel que fa a l’oferta complementària de la zona, els restauradors parlen per sí mateixos: “És increïble la quantitat de gent que hi ha. Al migdia, tots els restaurants de la platja estan plens. Treballam molt”.
Fins i tot, Peguera ha estat un dels indrets triats pels turistes que aprofiten el vol directe amb Nova York. A les botigues, hi trobam les mateixes sensacions positives: “Durant la nit compren més”.
Un emperò que posen els hotelers de Peguera d’aquesta temporada és que no els ha funcionat tan bé com l’any passat fixar el preu segons demanda. Tot i així, preveuen que el global de l’any el tancaran amb una ocupació mitjana del 80%.
Oferta extrahotelera a les Illes
També és positiu el balanç que fa el sector dels apartaments turístics de les Illes, amb més de 21.000 a totes les Balears el passat mes de juny; l’ocupació ha estat del 78,5%, segons l’Institut Nacional d’Estadística, que, a més, destaca que la comunitat balear ha estat la destinació preferida de tot Espanya per als turistes que han triat aquesta modalitat d’allotjament el mes de juny, amb una estada mitjana de cinc dies i mig.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"