Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Considerat per molts com el millor futbolista de la història, és l'únic jugador que ha guanyat tres mundials
Els adeus sempre fan mal. Edson Arantes do Nascimento ‘Pelé’ ha mort avui, dia 29 de desembre, als 82 anys després d’una llarga lluita contra un càncer de còlon que patia des del 2021. Feia just un mes que ‘O Rei’ va ingressar i avui, envoltat dels seus familiars, ha partit.
Ha partit però allò que tenen els grans, els reis, és que mai se’n van del tot. El nom de Pelé sempre quedarà gravat a la història del futbol. És un dels millors i, per a molts, el millor. 1283 gols en tota la seva carrera en 1367 partits disputats. Pelé és una llegenda. L’únic que té 3 Copes del Món. Conten que d’infant a son pare li va dir: “qualque dia guanyaré un Mundial per a tu”
Però no només son pare el va sentir com a seu. ‘O Rei’ ha fet somiar molta gent i de quina manera.
La darrera Copa del Món que va aixecar va ser el 1970 a Mèxic, va marcar 4 gols i va fer 6 assistències. No són els únics títols però que va aixecar l’astre brasiler: 2 Copes Libertadores, dues Copes Intercontinentals o una Supercopa de Campions Intercontinentals. 31 títols en 21 anys de trajectòria futbolística.
L’any 1977 va decidir penjar les botes, amb 36 anys. Se’n va un mite. Un jugador que tothom recordarà per sempre.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament