L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La pel·lícula, coproduïda per IB3, encara es troba a les sales de cinema europeu
La pel·lícula ‘La vida lliure’ dirigida per Marc Recha i protagonitzada per Sergi López narra el conflicte de dos infants que lluiten per la supervivència en un moment històric marcat per la fam i la misèria de finals de la Primera Guerra Mundial. Dos infants, però que no deixen de somiar a ser lliures.
El film, que compta amb la coproducció d’IB3, va ser rodada íntegrament a Menorca el 2016, illa en el que els dos nins protagonistes descobreixen un valuós tresor que volen utilitzar per viatjar amb la seva mare, que ha hagut d’emigrar a l’Alger.
Interpretada per Mariona Gomila i Macià Arguimbau, junt amb Sergi López, la pel·lícula es va rodar en tres setmanes a Menorca, no sense entrebancs. Es va presentar al Festival Internacional de Cinema de Xixona i també es va presentar al Black Nights Films de Tallinn a Estònia. I va rebre el premi al millor guió al Festival Internacional de Cinema de Gijón.
Als cinemes, es va fer la preestrena a Ciutadella el passat 23 de febrer amb l’assistència de gairbé 1.000 espectadors. I el passat 2 de març es va fer l’estrena a totes les sales de cinema europeu i es va fer una projecció al CineCiutat de Palma amb la presència del mateix director Marc Recha i l’actor Sergi López.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius