Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Trump ha anunciat que no assistirà a la presa de possessió del seu successor, Joe Biden
La presidenta de la Cambra dels Representants, la demòcrata Nancy Pelosi, ha demanat a l’exèrcit que restringeixi l’accés a Donald Trump als codis de llançament d’armes nuclears. A més, ha assegurat que la Cambra iniciarà un nou procés d’impeachment contra el president Donald Trump, si aquest no dimiteix de manera immediata, després del seu paper a l’assalt al Capitoli. Recordem que Trump ja es va sotmetre a un judici polític, però que no va tirar endavant. Pelosi també ha demanat als comandaments militars del Pentàgon retirar a Trump els codis d’armes nuclears per evitar que l’actual president emprengui accions bèl·liques.
Tot això després que Donald Trump hagi anunciat que no assistirà a la presa de possessió del seu successor, Joe Biden, el pròxim 20 de gener. Un fet que suposarà la ruptura d’una tradició nord-americana i que arriba després d’apel·lar a una transició de poders tranquil·la i a la unitat del país. Per altra banda, la Fiscalia General dels Estats Units obrirà un cas criminal federal per la mort d’un policia a l’assalt al Capitoli per part dels seguidors de Trump.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys