Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La formació podria renovar tot el grup parlamentari
Montse Seijas i Xelo Huertas van protagonitzar els primers escàndols en el si de Podem. Suspeses de militància per amenaçar de votar en contra dels pressupostos, han duit el partit als tribunals, i Seijas protesta així a cada ple pel lloc on ha de seure com a membre del grup mixt.
I dels primers als darrers: Salvador Aguilera deixava la formació aquest estiu per considerar-lo un projecte polític fallit.Amb ell, ja són 3 els diputats del grup parlamentari de Podem que fan part del grup mixt. Laura Camargo, que es disputà el lideratge del partit a les illes amb l’actual secretària general, Mae de la Concha, ha estat la darrera a anunciar que deixa la política, no sense criticar que Podem hagi perdut la seva essència. Camargo ha rebutjat el número dos de la candidatura de Juan Pedro Yllanes al Parlament i tornarà a la docència universitària.
Mentrestant, un grup de de militants ha creat Sumant Equips Podem, que també el proposa Juan Pedro Yllanes com a número 1. Promoguda per Aina Díaz, assegura que no hi ha cap membre de la direcció i que vol defugir de les disputes internes.
El partit resta importància a les nombroses desavinences internes viscudes a la formació i defensa la maduresa política del projecte. A final de novembre ja se sabran les llistes guanyadores de les primàries de Podem.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció