Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Molts establiments els han reenviat a la Península per manca de treballadors
Cinc mesos després de les inundacions a Eivissa, encara hi ha 150 vehicles pendents de ser reparats, retirats, o donats de baixa. Molts d’ells s’han enviat a la Península perquè els tallers de l’illa estan col·lapsats.
Es calcula que les pluges van afectar uns 800 vehicles entre turismes i motocicletes. La xarxa de tallers de l’illa ha estat incapaç de fer front a aquest volum de feina. Avui dia, un de cada cinc vehicles encara no ha pogut ser gestionat.
La manca de personal qualificat també ha estat un dels problemes. Això ha comportat que molts tallers no acceptessin més vehicles. La patronal de tallers reclama més sòl industrial per poder fer feina en condicions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge