X

Pendents que l’ADT els obligui a demolir casa seva a s’Albufera

Una família de sa Pobla haurà d'esbucar la seva llar si no poden legalitzar-la

03/02/2026

Pendents que l’ADT els obligui a demolir casa seva a s’Albufera

36

Una família de sa Pobla perdrà casa seva si s’executa una ordre de demolició dictada per l’Agència de Defensa del Territori (ADT). L’edificació és il·legal i és en una zona inundable, fet que -segons l’Ajuntament- impedeix legalitzar-la.

Fa tres setmanes Josefina Barrios va rebre una resolució de l’Agència de Defensa del Territori segons la qual, si no pot legalitzar casa seva, l’haurà d’esbucar en un termini no superior als sis mesos.

Josefina i el seu marit varen iniciar les obres de transformació d’una caseta a fora vila en casa seva l’any 2016, però el gener de 2021 un inspector de l’ADT va aixecar una acta que -si no canvien les coses– acabarà amb l’esbucament de la casa i la imposició d’una sanció de fins a 235.000 euros.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT