Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Des d'aquesta entitat consideren que el confinament i la solitud han afectat negativament la gent gran i d'aquesta manera podrien veure's reconfortats
La Unió de Jubilats i Pensionistes d’UGT demana al Govern que posi en marxa una residència de pisos tutelats per la gent gran amb els fons europeus per compensar els efectes de la pandèmia. La idea és que els usuaris puguin disposar del seu espai dins un mateix edifici i compartir serveis com ara l’atenció mèdica.
Des d’aquesta entitat consideren que el confinament i la solitud han afectat negativament la gent gran i d’aquesta manera podrien veure’s reconfortats.
La nova executiva de la Unió de Jubilats i Pensionistes d’UGT s’ha reunit avui amb la presidenta Francina Armengol. També han sol·licitat a la cap de l’executiu programes per ensenyar als majors a utilitzar les tecnologies per fer tasques quotidianes com ara demanar una cita mèdica o pagar rebuts a la banca en línea.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat