Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Miquel Mir demana a Ajuntaments i grans consumidors que siguin molt curosos en la gestió i el consum d'aigua
Quan era temps de ploure el Govern es reuní amb els Ajuntaments. I ara que venen els mesos secs, ho farà de bell nou. Els insisteix que elaborin els plans de gestió sostenible de l’aigua, que molts encara no tenen. I això que estam en prealerta per sequera a gairebé totes les unitats de demanda: “veurem restriccions, per ventura, a municipis on no n’hi ha hagut mai”, ha dit Miquel Mir, conseller de Medi Ambient.
Municipis de costa, fins i tot, ha dit el conseller. Artà ja va haver de racionar l’aigua el setembre passat “record també Esporles i Alaró algun estiu”, ha afegit.
En el conjunt de les Illes les reserves es troben al 62 per cent. L’any passat a les mateixes dates, al 58. La punta més cridanera la trobam a Formentera on les masses d’aigua s’han duplicat respecte a l’any passat i superen el 60 per cent.
Des del punt de control de la xarxa en alta, ubicat a Son Pacs, es monitoren i es regulen els cabals del mapa de conduccions. Canalitzacions que a Mallorca duen aigua des de les dessalinitzadores de Palma, Alcúdia i Andratx, des de la Font de sa Costera, a Sóller i des dels aqüífers de s’Estremera i sa Marineta als municipis: “les pèrdues són només de l’1,5%, és una correcció espectacular”, en paraules de Mir. A principi de legislatura, en canvi, es perdia un 6 per cent de l’aigua en un recorregut de 175 quilòmetres.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"