L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
El futbolista de Sant Joan va ser nomenat millor jugador de la temporada a la primera divisió danesa
Pep Biel viu el millor moment de la seva carrera. El futbolista de Sant Joan ha guanyat el campionat de lliga amb el Copenaghe. A més, els seus 18 gols i 15 assistències han servit perquè sigui nomenat millor jugador de la Superligaen, la primera divisió danesa.
Per Pep Biel és tot un orgull poder passejar el nom de Sant Joan per Europa. El seu millor moment aquesta temporada va ser els dos gols que va marcar al PSV a la Conference League.
Ara el somni de Pep Biel és jugar la Lliga de Campions amb el Copenhaguen, però per aconseguir-ho hauran de disputar, primer, una ronda prèvia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N