Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El futbolista de Sant Joan va ser nomenat millor jugador de la temporada a la primera divisió danesa
Pep Biel viu el millor moment de la seva carrera. El futbolista de Sant Joan ha guanyat el campionat de lliga amb el Copenaghe. A més, els seus 18 gols i 15 assistències han servit perquè sigui nomenat millor jugador de la Superligaen, la primera divisió danesa.
Per Pep Biel és tot un orgull poder passejar el nom de Sant Joan per Europa. El seu millor moment aquesta temporada va ser els dos gols que va marcar al PSV a la Conference League.
Ara el somni de Pep Biel és jugar la Lliga de Campions amb el Copenhaguen, però per aconseguir-ho hauran de disputar, primer, una ronda prèvia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE