‘Pep’ ha estat la sèrie més vista d’IB3 dels darrers 10 anys. Més de 400.000 espectadors l’han seguit en qualque moment al llarg de les 3 temporades en què s’ha emès. Una gravació que ha tengut molt d’impacte pel poble i pels montuirers.
A l’acte es visionà un documental sobre com s’ha fet la sèrie, i sobre l’experiència personal que ha representat per a cadascun dels qui hi han pres part. Tot l’equip d’actors, actrius i cos tècnic celebraren ahir el premi Pello Sarasola, com a millor programa de 2020 de les televisions autonòmiques de l’Estat. També és un reconeixement per la visibilització de la malaltia d’Alzheimer, amb sensibilitat i sentit de servei públic.
El documental, titulat ‘Sempre endavant. El llegat de Pep’, s’estrenarà a IB3 Televisió aquest diumenge, dia 10, a les 9.40 del vespre.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros