Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Més de 400.000 espectadors l'han seguit en qualque moment al llarg de tres temporades
‘Pep’ ha estat la sèrie més vista d’IB3 dels darrers 10 anys. Més de 400.000 espectadors l’han seguit en qualque moment al llarg de les 3 temporades en què s’ha emès. Una gravació que ha tengut molt d’impacte pel poble i pels montuirers.
A l’acte es visionà un documental sobre com s’ha fet la sèrie, i sobre l’experiència personal que ha representat per a cadascun dels qui hi han pres part. Tot l’equip d’actors, actrius i cos tècnic celebraren ahir el premi Pello Sarasola, com a millor programa de 2020 de les televisions autonòmiques de l’Estat. També és un reconeixement per la visibilització de la malaltia d’Alzheimer, amb sensibilitat i sentit de servei públic.
El documental, titulat ‘Sempre endavant. El llegat de Pep’, s’estrenarà a IB3 Televisió aquest diumenge, dia 10, a les 9.40 del vespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències