Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La direcció assegura que tenen problemes per arribar al mercat i volen repensar una sèrie de problemes vinculats a la producció i distribució del producte
La marca mallorquina Pep Lemon atura la seva producció de refrescos. Durant quatre anys d’activitat, l’empresa fundada per Carme Verdaguer, Tomeu Riutord i Chistoph Hafner ha decidit tancar la seva producció per iniciar un període per repensar la viabilitat de l’empresa i el seus objectius.
Així ho han confirmat fonts de la direcció a IB3 Notícies, que asseguren que tenen problemes per arribar al mercat i volen repensar una sèrie de problemes vinculats a la producció i distribució del producte. La decisió es pren ara per no interferir en la temporada i en cap cas estaria relacionada amb el litigi que ha mantingut la companyia amb la multinacional Pepsi pel nom de la marca, quan va sortir el refresc Pep Cola.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital