El coordinador del Bahía Sant Agustí assegura que els jugadors que es varen firmar no han estat a l'altura
S’ha acabat la temporada per al Bahía Sant Agustí. Una temporada que has estat molt dura i decebedora. L’equip ha perdut la categoria i jugarà el curs que ve a la LEB Plata.
Per analitzar la desfeta hem parlat amb el coordinador del conjunt mallorquí, Pepe Laso. El madrileny ha assegurat que es va cometre l’error de no prendre decisions dràstiques abans que l’equip consumàs el seu descens.
A més Laso assegura que ha trobat a faltar el grup de la temporada passada i confia que per al curs que ve la plantilla ha de saber sofrir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre