L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El tècnic madrileny considera que "el bàsquet de Palma està malalt" i en culpa el naixement del Palmer Palma
Desencantat, trist, visiblement dolgut. Així se’n va Pepe Laso del Fibwi Palma i de l’Illa, després de no poder fer rodar el projecte: “Aquest club no pot aspirar a gran cosa fins que no tengui un gran patrocinador que aguanti tres anys”, ha destacat en una primera resposta. El veterà tècnic afirma que “hi ha un divorci entre el capital de l’illa i el club. Per tant, el club es veu navegant en una economia de guerra constant”.
El tècnic madrileny té un diagnòstic molt clar del que passa a Ciutat: “El bàsquet de Palma està malalt. La reflexió hauria de ser: pagava la pena rompre el veí per crear una altra cosa igual? El temps ho està demostrant. La creació del Palmer Palma ha debilitat el bàsquet“, considera.
El veterà entrenador n’assenyala Vicenç Palmer com un dels principals responsables: “Quan Palmer era patrocinador, vaig fer una amistat personal amb Vicenç Palmer. Ara n’estic molt decebut. Vicenç en té més culpa perquè Guillem Boscana fa 40 anys que és propietari del club i mereix un respecte”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari