Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
És La Vacuna, un espectacle on combinen la música amb el diàleg i l'humor
Els catalans Pepet i Marieta fa més de dos anys que no actuen a Mallorca. Ho faran aquest divendres, a Palma, amb el seu nou espectacle: La Vacuna. Un xou on, a més de fer música, estableixen un diàleg amb el públic.
Al seu nou espectacle, el públic és tan protagonista com els músics. “L’art és comunicació, i m’agrada que els nostres concerts siguin interactius”, explica Josep Bordes. Juntament amb Maria Cruz, condueixen La Vacuna, un concert de petit format que arriba divendres al Teatre Mar i Terra.
Les entrades estan pràcticament exhaurides. Però tendreu l’oportunitat de tornar a gaudir-ne el mes de juny, al Festival Géiser de Son Amar. Música i humor, per a vacunar la realitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola