Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La companyia assegura que els nivells de producció són molt baixos
La companyia Pepsico ha confirmat el tancament de la fàbrica del Pont d’Inca. Sobre la taula, l’acomiadament de 27 persones que hi fan feina. La companyia Pepsico confirma que l’empresa és inviable. Diuen que ha quedat petita i obsoleta, i que els nivells de producció són molt baixos. Ara s’ha iniciat una Mesa de diàleg per tractar el futur dels treballadors. De moment, hi ha tres escenaris possibles: la prejubilació, les indemnitzacions o el trasllat a centres de la península.
La idea de l’empresa és mantenir la xarxa comercial, on fan feina una setantena de treballadors. El producte, per tant, arribarà de la península i es guardarà en magatzems aquí. Tal com passà amb Coca Cola, quan l’embotelladora va tancar el 2014, els restauradors no passen pena que hi hagi problemes d’abastiment.
Pepsi segueix les mateixes passes del gegant Coca-Cola, que va decidir sols mantenir a Mallorca la delegació comercial del polígon de Son Valentí i el magatzem de Can Valero. Dels 200 treballadors, 80 foren recol·locats a l’illa i una quinzena acceptaren el trasllat a la Península.
L’embotelladora de Pepsi tanca i deixa 27 treballadors desamparats
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"