Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els viatges a Europa s'incrementen degut a la pujada de preu dels vols nacionals, segons les agències de viatge
Segons el mesurament del turisme a partir de telèfons mòbils publicat per l’Institut Nacional d’Estadística (INE), més de 50.600 illencs varen viatjar a l’estranger durant el mes de juliol; les principals destinacions són França (8.404), Itàlia (7.385) i Alemanya (6.392).
En contraposició, varen arribar a les Illes més de 2,2 milions de turistes estrangers, i el Regne Unit (677.798) és qui més visitants aporta, seguit d’Alemanya (597.478) i Itàlia (174.827). És a dir, que, per cada un dels que ens n’anam a fora, arriben 45 turistes.
El president de l’Associació d’Agències de Viatge de Balears (AVIBA), Pedro Fiol, ha assegurat que l’increment del preu dels vols nacionals ha provocat una tendència a l’alça de la demanda de viatges a Europa. Segons les dades d’AVIBA, a l’estiu, el ciutadà de les Illes surt de vacances entre una setmana i 10 dies, amb un pressupost per a destinacions europees d’uns 1.500 euros per persona.
Des de l’Associació, asseguren que les dades proporcionades per l’INE a partir dels telèfons mòbils poden ser molt útils per a les companyies aèries, però no per a les agències de viatge, ja que el gran flux de visitants no marca la tendència a l’hora de promocionar una destinació.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora