Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els viatges a Europa s'incrementen degut a la pujada de preu dels vols nacionals, segons les agències de viatge
Segons el mesurament del turisme a partir de telèfons mòbils publicat per l’Institut Nacional d’Estadística (INE), més de 50.600 illencs varen viatjar a l’estranger durant el mes de juliol; les principals destinacions són França (8.404), Itàlia (7.385) i Alemanya (6.392).
En contraposició, varen arribar a les Illes més de 2,2 milions de turistes estrangers, i el Regne Unit (677.798) és qui més visitants aporta, seguit d’Alemanya (597.478) i Itàlia (174.827). És a dir, que, per cada un dels que ens n’anam a fora, arriben 45 turistes.
El president de l’Associació d’Agències de Viatge de Balears (AVIBA), Pedro Fiol, ha assegurat que l’increment del preu dels vols nacionals ha provocat una tendència a l’alça de la demanda de viatges a Europa. Segons les dades d’AVIBA, a l’estiu, el ciutadà de les Illes surt de vacances entre una setmana i 10 dies, amb un pressupost per a destinacions europees d’uns 1.500 euros per persona.
Des de l’Associació, asseguren que les dades proporcionades per l’INE a partir dels telèfons mòbils poden ser molt útils per a les companyies aèries, però no per a les agències de viatge, ja que el gran flux de visitants no marca la tendència a l’hora de promocionar una destinació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals