El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'amplada del passeig, d'1 metre seixanta, fa impossible que hi puguin transitar per damunt els cavalls, com estava previst
Aquest dijous quedarà oberta al públic la passarel·la de llenya que connecta la platja de Sant Tomàs amb Binigaus, as Migjorn Gran. És la primera part d’un projecte que també té previst enllaçar Sant Tomàs amb la platja d’Atalis. L’amplada del passeig, d’1 metre seixanta, fa impossible que hi puguin transitar per damunt els cavalls, com estava previst. Hauran de passar pel camí que discorre arran de la passarel·la.
Els operaris s’afanyaven des de primera hora del matí a deixar enllestits els darrers detalls perquè la passarel·la de 200 metres de llargària que connecta Sant Tomàs amb Binigaus quedi operativa des de dijous mateix per als usuaris que hi vagin a peu o en bicicleta. L’objectiu: posar remei a l’erosió excessiva produïda per l’ús turístic i lúdic de Camí de Cavalls.
L’amplada de la passarel·la es deixa en 1 metre seixanta i es renuncia a executar el projecte modificat, que plantejava ampliar el passeig en 30 centímetres per permetre que hi transitin al damunt els cavalls.
Amb tot, les administracions implicades han previst fer una prova per comprovar si els cavalls poden transitar sense problemes pel caminet paral·lel a la passarel·la. L’ampliació del passeig marítim de Sant Tomàs es completa amb una altra passarel·la, de 85 metres de llargària, que connectarà la platja de Sant Tomàs amb Atalis. Un tram amb un desnivell important, que pot plantejar algun problema als genets poc experimentats.
Les obres, de 112.000 euros d’import, seran finançades amb els fons provinents de la regularització de places turístiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits