Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'albirament va ser a la zona del port i no es va poder capturar
Per primera vegada enguany s’ha trobat una serp de ferradura a Formentera. Aquesta és molt més agressiva amb les sargantanes autòctones.
Els experts asseguren que el 2022 s’hi han capturat més de 650 serps. No és una xifra superior a la de l’any passat, tot i que s’hi han instal·lat el doble de trampes.
L’àrea on es continua treballant és a la Mola, allà s’hi han col·locat unes 400 trampes i és on es va instal·lar des del principi la població invasora de serp blanca. Fora d’aquesta zona també s’hi ha detectat alguna serp, però han estat tant sols dos casos aïllats enguany.
El que sí que preocupa més és l’albirament per primera vegada d’una serp de ferradura per la zona del port, que no s’ha capturat. Al Consorci per a la Recuparació de la Fauna de les Illes Balears destaquen també que és difícil controlar l’entrada dels ofidis.
En total des de 2016 s’han capturat a Formentera més de 4.000 serps. Esperen poder incrementar les mesures de pressió sobre els ofidis amb vista a l’any que ve, i poder instal·lar trampes també a les zones més inaccessibles, com als penya-segats.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals