Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Amb direcció escènica de Marcelo Lombardero, arriba 'L'holandès errant' en el marc de la Temporada d'Òpera
Per primera vegada, el Principal de Palma s’atreveix amb un Wagner escenificat. Es tracta de l’òpera romàntica L’holandès errant, la quarta del compositor alemany. “Seran tres funcions històriques. Presentam aquesta òpera tal com la va idear Richard Wagner: dues hores i quart sense descans”, explica el director gerent del teatre insular.
Ambientada en un port pesquer, L’holandès errant narra la història d’un home blasfem, condemnat a vagar eternament per l’oceà. La interpreta el reconegut baríton georgià George Ganidze, que visita per primera vegada Mallorca i el seu Teatre Principal. “És el meu paper preferit, és un rol realment bell”, ha dit avui en la roda de premsa de presentació. Ha excusat la seva presència amb els mitjans la soprano polonesa Iwona Sobotka. El director musical, Guillermo García, ha destacat la talla internacional de tot l’elenc, “podrien actuar a qualsevol teatre internacional”, ha dit, així com els Cors del Teatre Principal per la complexitat tècnica així com la de l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears.
Segons els entesos, L’holandès errant és quasi una pel·lícula, amb molta trama i bona de seguir. Una bona opció per introduir-se en el món wagnerià. Les funcions són dimecres 18, divendres 20 i diumenge 22 de febrer.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes