Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El PP creu que es deu a la pressió dels independentistes però el Govern central ho nega
Per primera vegada el Rei no ha assistit a l’acte de lliurament de despatxos a la nova promoció de jutges de Catalunya. Tampoc no hi han assistit cap representat del govern català ni el president del Tribunal Constitucional, Juan José González Rivas, que ha esgrimit problemes d’agenda. El president del Consell General del Poder Judicial i del Suprem, Carlos Lesmes, ha expressat el malestar de la magistratura per l’absència de Felip sisè en aquest acte i ha dit que l’assistència del cap de l’estat evidenciava el suport de la corona al poder judicial en la defensa de la Constitució.
El PP creu que l’absència del Rei en aquest acte respòn a la pressió dels independentistes i anuncia una ofensiva parlamentària perquè el govern expliqui, segons ells, per què l’executiu ha vetat Felip Sisè. Una acusació que la vicepresidenta del govern, Carmen Calvo, nega.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat