Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Des del servei han notat una millora en l'atenció dels pacients amb càncer
Era una reivindicació de feia més de 10 anys i, a la fi, des de principis de 2025, els pacients oncològics de Son Espases estan millor atesos. I és que per primera vegada a les Balears, els oncòlegs, residents antics i adjunts, poden fer guàrdies de 24 hores. Abans, eren sobretot els metges internistes els qui visitaven els pacients a les hores que no hi eren els oncòlegs, però ara tot això canvia i, qui més hi guanya, és el mateix malalt.
Per ara, aquestes guàrdies només es fan a l’hospital de referència, però la il·lusió de la cap de servei, Josefa Terrassa, és que oncòlegs d’altres centres puguin aprofitar aquesta situació per fer aprendre de casos que a un hospital comarcal no es veuen.
És una passa més per millorar un servei que cada any augmenta en nombre de pacients, entre un 5 i un 10 %, un fet que suposa més de 1.500 casos nous.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases