Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Des del servei han notat una millora en l'atenció dels pacients amb càncer
Era una reivindicació de feia més de 10 anys i, a la fi, des de principis de 2025, els pacients oncològics de Son Espases estan millor atesos. I és que per primera vegada a les Balears, els oncòlegs, residents antics i adjunts, poden fer guàrdies de 24 hores. Abans, eren sobretot els metges internistes els qui visitaven els pacients a les hores que no hi eren els oncòlegs, però ara tot això canvia i, qui més hi guanya, és el mateix malalt.
Per ara, aquestes guàrdies només es fan a l’hospital de referència, però la il·lusió de la cap de servei, Josefa Terrassa, és que oncòlegs d’altres centres puguin aprofitar aquesta situació per fer aprendre de casos que a un hospital comarcal no es veuen.
És una passa més per millorar un servei que cada any augmenta en nombre de pacients, entre un 5 i un 10 %, un fet que suposa més de 1.500 casos nous.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo