Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La mostra la formen 36 obres procedents de la col·lecció de l'antiga Diputació Provincial
“Segles XIX i XX: del realisme a la postguerra” és una mostra que transita els paisatges, el costumisme i la natura morta. Canvis substancials com que la burgesia tengui accés a l’art. Per això, es comencen a fer obres com aquestes, de petit format i més assequibles. També s’incita a la reflexió entorn el paper de la dona de l’època.
La mostra la formen 36 obres procedents de la col·lecció de l’antiga Diputació Provincial. Per primera vegada, surten dels despatxos i se’ls aplica un programa de conservació. També s’hi exposen obres adquirides pel Consell de Mallorca al 2018.
Els dibuixos d’Agustí Buades són una de les darreres compres. Formen part d’una col·lecció de retrats de gent finada. Pròximament, s’inaugurarà una segona mostra d’aquest fons al Museu Krekovic a partir d’obres d’artistes estrangers.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat