El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Fins ara s'han comptabilitzat 13 dies de pluja de fang repartits entre els mesos de març i abril
242
A partir de dimecres migdia una nova entrada de pols en suspensió arribarà a la mediterrània occidental des del nord d’Àfrica i afectarà de ple les Balears. Amb ella torna la calitja, l’ambient carregat i la probabilitat de pluges acompanyades de fang.
Ruixats i qualque tempesta
Dimarts, abans de l’entrada de pols, els niguls seran abundants en una jornada de temps insegur. Això és degut a l’arribada d’aire fred en les capes altes de l’atmosfera en combinació amb una àrea de baixes pressions en superfície. Es tracta d’una situació de ruixats locals, no de pluja general. Pluja que pot caure acompanyada de tempestes localment intenses, preferentment el capvespre a la Serra de Tramuntana de Mallorca.
Torna la pols
Dimecres una llengua de pols en suspensió s’estendrà des del nord d’Africa cap a les Balears i gran part de la Mediterrània occidental. A partir de migdia la concentració serà destacable i augmentarà amb el pas de les hores. El cel quedarà carregat de pols i també de niguls amb qualque ruixat en forma de fang, més probable al sud i llevant de Mallorca i a les Pitiüses. Dijous la concentració de pols serà màxima el matí a primera hora, amb el cel molt enterbolit de pols i niguls. No s’esperen precipitacions tot i que no es pot descartar qualque plugim feble i acompanyat de fang. A partir de mitjan dematí la pols començarà a remetre i, poc a poc, el cel s’estirarà. L’entrada de pols serà breu però contundent.

Primavera calitjosa
Aquesta primavera les entrades de pols africana han estat freqüents. Fins ara s’han comptabilitzat un total de 13 dies de pluja de fang repartits entre els mesos de març i abril. De tots els mesos de primavera, el de maig és aquell en què, estadísticament, la pluja de fang és més habitual. La màxima probabilitat anual és a l’estiu, concretament els mesos de juliol i agost.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera