El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Només a partir de dimecres la previsió apunta canvis quant a l’estat del cel, amb més niguls i probablement algunes precipitacions
/Foto: Neus i Rosa.
138Un anticicló potent, a tots els nivells de l’atmosfera, ocupa des d’ahir gran part del sud i centre d’Europa. No està previst que es mogui de manera significativa en les pròximes jornades, és més, s’afiançarà i aprofundirà de manera que permetrà un temps de bonança acompanyat d’unascens de la temperatura tot el cap de setmana i part de la setmana que ve.
Els períodes de bonança i ambient suau, càlid per a l’època, són propis de la tardor i relativament freqüents a Balears on són coneguts tradicionalment com a «estiuets». Aquests dies que venen hem d’esperar temps assolellat en general, absència de vent, boires matinals i un notable contrast de temperatura entre el dia i la nit.
Divendres. Predominarà el sol a tot arreu només amb qualque boira matinera a punts d’interior, sobretot de Mallorca i Menorca. Boira que desapareixerà a mesura que passin les hores. La temperatura en general es mantindrà sense canvis excepte a l’interior de Mallorca i Eivissa on és possible superar el llindar dels 25ºC.
Dissabte. No s’esperen canvis ni quant a l’estat del cel ni pel que fa a temperatura. La boira matinal i qualque nigul prim seran els únics elements a comentar a part del sol i l’ambient suau.
Tots Sants. Diumenge tornarà a ser un dia de sol en general amb boira matinal i qualque nigul baix sense gran importància. També serà càlid a migdia, amb vent de component sud fluix en general el termòmetre pot superar els 25ºC al nord de Mallorca i Eivissa i els 23ºC a la resta.
La setmana que ve
Les condicions de placidesa atmosfèrica tendran continuïtat els primers dies de la setmana vinent. Només a partir de dimecres la previsió apunta canvis quant a l’estat del cel, amb més niguls i probablement algunes precipitacions, però sense grans novetats respecte la temperatura perquè no es preveu a llarg termini cap descens important.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals