“Per viure millor” és el lema de la precampanya electoral per a les eleccions del 23J de la candidatura Sumar Més que s’ha presentat avui. La coalició assegura que volen convèncer la gent que són la millor garantia per defensar la democràcia, els drets socials i la preservació del medi ambient. L’eslògan de la precampanya electoral l’han presentat el candidat de la coalició per Balears, Vicenç Vidal, acompanyat de les també candidates Elisabeth Ripoll i Viviana de Sans. Com a suport a la campanya avui han presentat també la pàgina web de la candidatura sumarmes.org
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa