Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Guàrdia Civil ha informat que els dos ocupants del vehicle es troben en estat lleu i que ells mateixos han pogut sortir del tot terreny
Un home i una dona d’una vuitantena d’anys han resultat ferits, quan el cotxe en què viatjaven ha sortit de l’autovia de Manacor, a l’altura d’Algaida. Tot i que ha estat un accident aparatós, perquè el cotxe ha fet diverses voltes de campana, ha travessat la via de servei i ha pegat a una casa de la vorera, la Guàrdia Civil ha informat que es troben en estat lleu, i que ells mateixos han pogut sortir del tot terreny.
Tots dos han estat traslladats a l’hospital de Son Llàtzer. L’accident ha estat devers les 3 del capvespre, i els habitants de la casa afectada eren dins el menjador que dinaven. No han patit mal, però l’impacte ha provocat que el cotxe esbucàs la paret de la cotxeria de casa seva. La hipòtesi és que el conductor s’hauria adormit al volant.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte