La decisió arriba després que el Parlament hagi rebutjat el projecte de llei de pressupostos de la Generalitat de 2024
Pere Aragonès ha anunciat aquest dimecres la convocatòria d’eleccions anticipades a Catalunya per al 12 de maig, després que el Parlament hagi rebutjat el projecte de llei de pressupostos de la Generalitat de 2024.
En una declaració institucional des del Palau de la Generalitat després d’una reunió del Consell Executiu extraordinari, el president de la Generalitat ha explicat que el Govern ha retirat el projecte de llei de mesures fiscals i financeres, coneguda com a llei d’acompanyament dels pressupostos, després de rebutjar els comptes.
El Govern va signar un pacte pressupostari amb el PSC, però no ha aconseguit reunir els suports suficients (només tenia 66 dels 68 vots necessaris) per a tirar els comptes endavant, després d’intentar negociar amb els Comuns, Junts i la CUP.
Comença ara, per tant, la cursa electoral a Catalunya i els partits d’àmbit català ja s’han posicionat davant aquest avançament dels comicis decidit per Pere Aragonès.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle