Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El dirigent republicà es compromet a treballar fins a l'últim minut per a evitar una repetició electoral
El presidenciable d’ERC, Pere Aragonès, ha urgit a formar ja un nou Govern per a no desaprofitar l’actual majoria a favor d’un referèndum d’autodeterminació i de l’amnistia per als encausats pel procés amb una repetició electoral que, creï, només beneficiaria “als del bloqueig”.
El dirigent republicà s’ha expressat en aquests termes durant la sessió de control al Govern en funcions celebrada aquest dijous en el Parlament, on ha respost a les preguntes dels altres líders parlamentaris a tretze dies que el bloqueig en les negociacions per a investir-li com a nou president portin a la repetició electoral.
Aragonès ha destacat que el Govern porta “al voltant de 230 dies” en funcions, amb una capacitat de maniobra limitada que li impedeix abordar com cal la reconstrucció econòmica postcovid perquè, entre altres coses, no pot aprovar uns nous pressupostos.
En aquest context, el dirigent republicà s’ha compromès a treballar “fins a l’últim minut” per a evitar una repetició electoral que dilati encara més l’absència d’un govern en plenes funcions al capdavant de la Generalitat i ha emplaçat a JxCat i als comuns a arromangar-se per a donar forma, al costat de la CUP, a una majoria parlamentària que desbloquegi la formació d’un nou Govern.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061