Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Els artistes agraeixen l'oportunitat de poder seguir actuant en un any negre per la música en directe
Pere Bujosa Trio va tocar temes del seu darrer disc i alguns del seu nou EP que sortirà a la tardor. La seva música introdueix nous elements respecte del jazz clàssic.
Cadascun treballa per separat a casa seva i unes hores abans de l’actuació es troben per assajar per primera vegada. La improvisació és el factor clau dins l’Eivissa Jazz Experience.
Al públic, distància social i mascaretes. Els artistes, però, agraïen l’oportunitat de poder seguir actuant en viu tot i les dificultats actuals.
La trenta-dosena edició del Festival Eivissa Jazz clourà aquesta nit amb les actuacions de Chris Kase Quartet i la Big Band Ciutat d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis