Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La manca de suports l'obligarà a actuar constantment mitjançant decrets d'alcaldia
Aquest dijous vespre es va materialitzar l’anunciada reestructuració del govern del Migjorn que tothom esperava des que, fa quasi mig any, l’alcalde, Pere Moll, governa amb minoria.
Només l’ajudarà a gestionar el regidor de la llista del PSOE que viu a Eivissa, el que l’obligarà a actuar constantment mitjançant decrets d’alcaldia. Una fórmula que no agrada gens als seus antics companys de govern i partit, pels que aquesta nova etapa suposa un important retrocés democràtic a l’Ajuntament.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors