Fa un mes i una setmana que governa en solitari i ha deixat oberta l'opció que el portaveu del PP pugui representar l'Ajuntament mentre ell sigui dalt del cavall
El batle del Migjorn Gran, Pere Moll, de qui el PSOE en tramita l’expulsió del partit i està pendent d’una moció de censura, ha estat proclamat aquest dijous Caixer Batle de les festes del seu poble.
Ha esta durant la celebració del ple extraordinari de Sant Pere i després d’haver rebut l’abstenció dels seus companys de grup que el volen fer fora de la batlia. El PP, però, ha volgut saber qui assumirà les responsabilitats a l’Ajuntament mentre el batle sigui dalt del cavall, durant les festes de Sant Cristòfol. El portaveu popular, RamonVerdú, podria fer-se càrrec d’aquesta funció els dies de festa.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres