Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
El GOB ha destapat el cas des Migjorn Gran però també investiga l'ajuntament de Maó i des Castell
Pere Moll es justifica dient que només ha avançat la canalització del gas per no haver d’esperar que Nedgia tingui tots els permisos i haver de tornar a fer síquies mesos més tard. Ja s’han passat els tubs a l’avinguda de Binicodrell i pensa fer el mateix amb altres 6 carrers que seran reformats aviat.
El GOB Menorca ha destapat el cas des Migjorn però també investiga l’ajuntament de Maó per unes obres al carrer de Ciutadella i també el des Castell, que ja ha executat la canalització a una zona del poble.
EL GOB presentarà un recurs en tots els casos en què detecti irregularitats. El batle des Castell, Lluís Camps, assegura que, en el seu cas, els informes jurídics són favorables.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues