Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Una part dels socis ha impugnat l'assemblea per irregularitats en la convocatòria
A Inca hi ha novetats al Patronat Joan 23, l’entitat que fa feina en benefici de persones amb discapacitat psíquica. Finalment, l’exbatle i expresident del Parlament, Pere Rotger, liderarà la institució després d’una assemblea llarga i tensa que va tenir lloc anit passada.
Una part dels socis ha impugnat la celebració de l’assemblea perquè consideren que es va convocar de manera irregular. A més, el misser que representa treballadors i usuaris ha posat en coneixement de la fiscalia presumptes irregularitats en la gestió del patronat. El pròxim 30 de desembre està prevista una reunió per nomenar una nova junta directiva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania