L’advocat Rafel Perera ha rebut aquest dimarts el cinquè premi Degà Miquel Frontera a l’ètica jurídica que atorga el Col·legi d’Advocats de les Balears. Un guardó que reconeix les virtuts que ha demostrat Perera en l’exercici del dret i en totes les seves vessants durant tota la seva trajectòria professional. En l’acte s’ha destacat el tracte exquisit de preservació del codi deontològic, gran preparació i llenguatge ric i precís del misser.
Per la seva banda, Perera ha agrait un reconeixemnt que considera inmerescut i ha fet una crida a mantenir els valors de la professió d’advocat. L’entrega del guardó s’ha fet durant l’acte d’imposició de togues a 20 professionals de l’advocacia que es col·legien formalment.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés