societat
L’advocat Rafel Perera ha rebut aquest dimarts el cinquè premi Degà Miquel Frontera a l’ètica jurídica que atorga el Col·legi d’Advocats de les Balears. Un guardó que reconeix les virtuts que ha demostrat Perera en l’exercici del dret i en totes les seves vessants durant tota la seva trajectòria professional. En l’acte s’ha destacat el tracte exquisit de preservació del codi deontològic, gran preparació i llenguatge ric i precís del misser.
Per la seva banda, Perera ha agrait un reconeixemnt que considera inmerescut i ha fet una crida a mantenir els valors de la professió d’advocat. L’entrega del guardó s’ha fet durant l’acte d’imposició de togues a 20 professionals de l’advocacia que es col·legien formalment.
Cercador |
Primer diumenge en què infants i pares han estrenat les noves instal·lacions al Parc de la Riera de Palma
Amb aquests doblers, obriran nous carrers per evitar caminar sobre les sepultures i crearan un sistema d'evacuació de l'aigua de pluja
La tercera edició del pla Moves destina a les Balears gairebé 10 milions d'euros per fomentar la mobilitat elèctrica
Els canvis de la vacunació amb Astrazeneca i l'absència dels vials de Janssen fan que, a les Balears, s'hagi frenat...