Ha comparegut en qualitat de testimoni davant el jutge que instrueix el cas Villarejo
El coronel de la Guàrdia Civil Diego Pérez de los Cobos ha negat que conegués que es destinaven fons reservats per sufragar l’operació ‘Kitchen’. El coronel ha comparegut aquest dilluns en qualitat de testimoni davant el jutge de l’Audiència Nacional, Manuel García-Castellón, que instrueix el cas Villarejo.
Amb aquest operatiu parapolicial es va espiar l’extresorer del PP, Luis Bárcenas, amb l’objectiu de sostreure informació sensible per al PP. Aquesta és una setmana clau en la investigació, ja que aquest dimecres declararà l’ex-xòfer de Bárcenas, Sergio Ríos, sobre el qual gira la suposada operació posada en marxa l’any 2013 des del Ministeri de l’Interior.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració