Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El dirigent mallorquí també continuarà a l'executiva del partit
Xavier Pericay ha acceptat amb esportivitat la seva derrota. Assegura que allò que es decidia era només la candidatura al Parlament, i que, per tant, no té pensat dimitir dels seus càrrecs de portaveu ni de l’Executiva de Ciutadans. Això sí, no anirà a cap llista per a les Balears.
Pericay ha recordat que ell va ser un dels fundadors del partit a nivell estatal, al 2006. I que té el suport d’Albert Rivera. I justament Rivera ha estat triat aquest dissabte pels afiliats per ser candidat a la presidència del Govern estatal, a les eleccions generals del 28 d’abril. Rivera ha obtingut el 97 per cent dels vots, si bé només han participat el 32 per cent dels afiliats amb dret a vot.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat