Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Damm ha traslladat temporalment la producció del batut en botella de vidre a Barcelona
La producció del “Laccao” a Mallorca es troba en perill després del trasllat temporal de la producció a Catalunya, segons el sindicat Comissions Obreres. Estrella Damm, propietària d’Agama, ha decidit renovar la maquinària d’esterilització de la planta de Mallorca perquè ja era molt vella. Això ha provocat que la producció del Laccao en botella de vidre s’hagi traslladat a la planta de Cacaolat a Santa Coloma de Gramanet a Barcelona.
El sindicat acusa la direcció de manca d’informació i transparència amb la trentena de treballadors que fan feina a la planta mallorquina. Pensen que la producció es podria traslladar definitivament a Catalunya.
Una informació que ha desmentit l’empresa. Asseguren que el trasllat obeeix a poder garantir el subministrament del famós batut de cacau entre els illencs durant l’estiu i que es tracta d’una mesura temporal mentre es substitueix la maquinària d’esterilització per una nova. Afirmen que no hi haurà cap afectació entre el personal.
El sindicat diu que la producció s’ha incrementat notablement per tenir estoc fins a l’octubre.
Estrella Damm afirma que manté el seu compromís amb Agama i les sis granges lleteres de Mallorca que subministren la llet. De fet, asseguren que han presentat dues manifestacions d’interès al Govern per poder obtenir recursos dels Fons Europeus Next Generation.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat