Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La facturació en aquests negocis ha caigut entre un 35 i un 40 per cent al 2020
Les perruqueries i centres d’estètica es concentraran aquest dimecres per reclamar tornar a l’IVA reduït del 10 per cent. Al 2012 se’ls pujà fins al 21 per cent, amb la promesa que se’ls reduiria quan la situació econòmica ho permetés. Però a diferència d’altres sectors, els perruquers i esteticistes no s’han beneficiat de cap baixada d’aquest impost.
Demanen el que els correspon per ser “sector essencial”. La pandèmia ha obligat a cancel·lar, en bona mesura, la nostra vida social i a romandre a casa, i això ha fet caure en picat la facturació de les empreses d’aquest sector: entre un 35 i un 40 per cent al 2020. La situació actual impedeix treballar a una bona part de les professionals de les perruqueries i centres d’estètica, la gran majoria dones.
PIMEM calcula que el 20 per cent d’aquestes treballadores no fa feina actualment. La protesta se celebrarà de forma simultània a una vuitantena de ciutats d’Espanya. I es tornaran a concentrar, coincidint amb el calendari de pagament de l’impost, fins que el Govern central atengui les seves reclamacions.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat