Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Societat Espanyola d'Immunologia Clínica i Asma Pediàtrica ha organitzat el taller en el marc d'un congrés nacional dedicat a aquest tema
Una trentena de persones que fan feina a la cuina o als menjadors dels centres educatius han participat en un taller d’al·lèrgia alimentària.
L’objectiu és que puguin identificar els al·lèrgens ocults, la contaminació creuada, i tenir esment a l’etiquetatge per evitar així reaccions al·lèrgiques entre els infants.
La Societat Espanyola d’immunologia Clínica, Al·lergologia i Asma Pediàtrica remarca que és una formació imprescindible, ja que cada vegada més infants amb al·lèrgies dinen a l’escola. Calculen que en són uns 100.000.
Recorden que un 20% de les reaccions al·lèrgiques greus, com l’anafilaxi, es poden produir en els centres educatius. Els pediatres asseguren que, tot i que són pocs casos, els nins poden arribar bastant afectats a l’hospital perquè no se’ls ha posat la medicació corresponent.
Per això, aquest divendres també han après a reconèixer aquestes situacions greus i com funciona el tractament amb autoinjectables d’adrenalina.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061