Els dos col·lectius anuncien vagues generals per aquest mes
Treballadors de l’administració de justícia i de la presó s’han manifestat a les portes dels jutjats d’Eivissa. Els dos col·lectius han coincidit i s’han concentrat a la mateixa hora i lloc però amb reivindicacions diferents.
Els funcionaris de presons demanen una equiparació salarial com ja s’ha efectuat amb la Policia Nacional, mentre que el col·lectiu judicial protesta contra l’aprovació de la reforma de la Llei Orgànica del Poder Judicial, creuen que la modificació d’aquesta llei suposarà un greu atac a les seves condicions laborals.
Els funcionaris de presons anuncien vaga general per als dies 13, 17, 18 i 20 de novembre, mentre que els de justícia ho faran el dia 16.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració