Una iniciativa que exigeix als dirigents polítics prendre consciència sobre la massificació turística
Diferents personalitats del món de la cultura balear s’han sumat a la campanya SOS Residents. Una iniciativa que, amb el lema “És ben hora d’aturar”, exigeix als dirigents polítics prendre consciència sobre la massificació turística que s’ha viscut, sobretot, aquest estiu.
En veu de Felip Munar, s’expliquen les sensacions i vivències. Tanta gent per tot arreu ha obligat els residents a refugiar-se a les seves cases i a sentir-se aliens a la terra. Diuen, que és hora de canviar i cercar un creixement sostenible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura