Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

L'Ibavi demanarà ara el compliment de tots els requisits a l'hora d'apunta-se, i no després
Imatge d'arxiu. /EFE
47La directora gerent de l’Institut Balear de l’Habitatge (IBAVI), Cristina Ballester, assegura a IB3 Notícies que entre 8.500 i 9.000 persones esperen un habitatge de protecció oficial.
Com que ara basta aportar el DNI i justificar els ingressos per accedir a les llistes, a partir d’ara, l’Ibavi demanarà el compliment de tots els requisits a l’hora d’apunta-se, “perquè les llistes reflecteixin les persones que esperen i podrien accedir-hi”.
De fet, en aquesta legislatura l’IBAVI vol edificar 900 habitatges de protecció oficial, i més de 700 d’aquests d’obra nova per a lloguer social. Un centenar, enguany; 500 l’any que ve, i els 180 restants l’any 2023. En total, es preveu incorporar 1.100 pisos, un 62% més al parc públic. “La crisi habitacional juntament amb la climàtica i ara amb una sanitària requereix més que mai aquest tipus de política”, defensa Ballester.
“L’emergència habitacional no és d’ara, ve sobretot de la crisi del 2008 i abans inclús, quan es preveia que el sol de les Balears és limitat i del factor turístic, que també influeix”, assegura.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener