Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

A escala nacional, 305 han perdut la vida en piscines i platges en els sis primers mesos del 2017
Un total de 15 persones han mort ofegades a les Illes Balears fins al juliol, després de la mort d’un nin de dos anys en una piscina a Llucmajor.
A escala nacional, 305 persones han perdut la vida ofegades en els sis primers mesos del 2017, un 14,66% més que en el mateix període que l’any passat, segons la Reial Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme.
Al juliol, 95 persones van perdre la vida en espais aquàtics espanyols, el mes amb el nombre més alt de víctimes des que es registren les estadístiques per ofegament (any 2015).
El juny passat, amb 70 morts, és el segon amb més víctimes per aquesta causa.
El perfil del mort, indica la Federació en un comunicat, és el d’un home (en el 80% dels casos), de nacionalitat espanyola (75%) i de 35 o més anys (70%).
La meitat de les morts registrades s’ha produït en platges i el 91% del total, en espais aquàtics sense vigilància.
Set de cada deu successos es va produir entre les 10 i les 20 hores.
Mor un nin de dos anys ofegat en una piscina a Llucmajor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç